onsdag 25 november 2009

Tjugofemte November

Har ni också haft de dagar som börjar helt okej, man har roligt och får komplimanger, man mår bara bra helt enkelt. Sen efter ett tag dimper ett sms in, man får ett samtal eller liknade, så är hela dagen förstörd? Just en sådan jag hade jag idag, den började riktigt bra faktiskt.

Vaknade, trött som vanligt men gick in i duschen, en varm och skön dusch. Gjorde mig iordning, tränade lite på sångläxan och allt flöt på. I skolan hade vi enbart kör p.g.a. vi har köruppvisning femte december i Kristina kyrka, det var jätte roligt. Det är en kille på kören som sjunger så fruktansvärt bra, så jag blev rörd och fick tårar i ögonen. Jag är dock sjukt nervös inför konserten för att jag ska sjunga solo, inför över femhundra personer, va, fattar ni hur många det är?

Halv tolv gick jag ner på staden för att äta lunch med Andreas, det var trevligt, han åt potatismos med ca en deciliter socker i, haha och köttbullar, det var ganska äckligt faktiskt. Vi gick ner på stan igen, få jag skulle möta sanna, vi gick till johanssons och tog en liten fika. Då, faller smset ner i inkorgen som ett biggt KABOOM. Riktigt så illa var det nog inte men det gjorde inte så att min dag var lika bra igen. Men ville inte förstöra Sannas dag så jag höll leendet på topp, mestadels av tiden iallafall. Vid halv fyra åkte vi och solade på badhuset, så jag ser ut som en kräfta nu, hehe, solade i 24 minuter, höll på att dö av värmeslag där inne.

Jag åkte direkt hem efter solandet orkade inte vara kvar inne i stan, var så ledsen och sur. Han skulle ringa när han slutar så att vi får reda ut detta, sju minuter kvar till han ringer, lite nervös faktiskt.

everything i do, i do it for you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar