torsdag 26 november 2009

Tjugosjätte november

En ganska jobbig dag idag, vi hade Religion på morgonen, märkte då att våran lärare, även våran klassföreståndare, var lite ledsen. Hon gick runt och sa knappt någonting, hon brukar alltid vara högljudd och glad. Tillsist bröt det ut, hon skällde på oss och skrek att vi inte gör något på lektionerna och inte hemma heller, jag tog verkligen åt mig. För du skulle bara veta vad jag ligger efter, inte lite, det rymmer ett helt a4.

Annars har dagen varit helt okej, åt lunch med Andreas som vanligt, plus en liten ovanlighet... hehe. Efter det gick jag hem till Sanna för att rensa huvudet lite och för att göra några läxor, vi lyckades fixa en bit på religionen och plugga till ett ekologi prov jag har imorgon. Hoppas att allt går vägen.

Nu sitter jag hemma framför datorn och känner mig lite besviken, trodde att min pojke skulle komma och överaska mig efter jobbet. Vet inte vad som hindrar honom men någon borde det väl vara, jaja, vi ses ju imorgon ändå.

I just wanna make sure that forever and more you're gonna be my baby

1 kommentar:

  1. Tror det var nått som gick i uppfyllelse den kvällen ;) <3

    SvaraRadera